Vi bygger Eksjöhus Balans

Golv

Publicerad 2015-12-14 21:55:58 i Allmänt,

Den dåliga uppdateringen beror på att det inte har hänt så mycket i huset den senaste tiden mer än att rör- och eldragningarna är klara och den så kallade dubblingen av innerväggarna är påbörjad.
 
För några dagar sedan fick vi veta att golvet som vi hade valt till vardagsrummet och köket har utgått, så nu måste vi välja ett annat, till min glädje då jag faktiskt redan börjat ledsna på golvet som vi valde för ca 1,5 år sedan. I höstas hittade jag nämligen ett supersnyggt ekgolv med 28 cm breda plankor. När jag hittade golvet ä var det tyvärr för sent att göra några ändringar i husbeställningen, så nu håller jag tummarna för att det går att sätta in detta utan att behöva regla upp golvet. 
 
 
(Lånad bild från tarkett.se) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela